Visita a la Residència de gent gran “Jaume I” de l’Espluga de Francolí

El passat dijous, 12 de desembre, les alumnes de 1r del CFGM d’Atenció a Persones amb Dependència van anar a visitar la Residència de gent gran “Jaume I” de l’Espluga de Francolí. Aquesta és una de les Residències de referència, perquè va ser una de… Llegeix més»

ALUMNES DEL CFGS D’E. INFANTIL VISITEN L’ESCOLA BRESSOL XIQUETS I XIQUETES

Els alumnes de 1r de CFGS d’Educació Infantil han tingut l’oportunitat de conèixer el projecte educatiu i el dia a dia d’una escola bressol.

La Marta Secall, directora de l’escola “Xiquets i Xiquetes” de Valls,  va acompanyar els nostres estudiants per cadascuna de les dependències del… Llegeix més»

Batxillerats Científic i Tecnològic de visita a l’Institut Català de Ciències Fotòniques

El passat dijous dia 12 l’alumnat de Física dels Batxillerats Científic i Tecnològic van poder gaudir d’una experiència molt enriquidora a l’Institut Català de Ciències Fotòniques al Parc Mediterrani de la Tecnologia ubicat a Castelldefels. Aquesta sortida es va poder fer gràcies al fet que alguns alumnes… Llegeix més»

ELS ALUMNES DE 4t D’ESO DE L’INSTITUT NARCÍS OLLER PARTICIPEN EN EL PROJECTE EFEC

Tots els alumnes de 4t d’ESO que imparteixen l’assignatura d’Economia en  l’Institut Narcís Oller, juntament amb la seva professora d’Economia Izaskun Luengo, han  participat en la primera de les tres sessions del projecte EFEC, Educació Financera a les Escoles de Catalunya.

Aquest projecte consisteix en… Llegeix més»

Visita de 2n CFGS d’Educació Infantil al Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI) de la URV

L’alumnat de 2n del CFGS d’Educació Infantil  ha realitzat una visita al CRAI de la URV per consultar recursos que els poden ajudar a l’hora de realitzar el Projecte d’Atenció a la Infància. La visita també ha servit per conèixer els serveis que ofereix el CRAI… Llegeix més»

Visita dels alumnes de CFGS E.Infantil a l’exposició “Cinema i Emocions. Un viatge a la infància”

És possible viatjar a la infantesa? Podem tornar a sentir les emocions com quan érem petits? El cinema és, sens dubte, un dels mitjans més adients per aconseguir-ho perquè ens convida a un viatge on tothom té cabuda.
Els estudiants de 1r del CFGS d’Educació Infantil… Llegeix més»