Alumnes de l’optativa de Biologia i Geologia de 4tESO al riu Gaià i a Querol

El passat dijous dia 8 de novembre, els alumnes de l’optativa de Biologia i Geologia de 4t ESO van realitzar una sortida al voltant del Riu Gaià a Querol. L’objectiu de la sortida realitzar a camp una part de la unitat didàctica sobre ecosistemes.
En la sortida els alumnes van tenir l’oportunitat de fer mostreig al riu Gaià i veure quines espècies de peixos predominen i el seu estat, per això uns quants voluntaris es van posar el material adequat per entrar al riu i treure les xarxes.
Van esmorzar al Gorg Negre, un lloc d’interès paisatgístic i en tornar van anar descobrint aspectes dels ecosistemes mediterranis fins a arribar a una zona humida, anomenada horts de les salamandres. En aquest indret vam parlar de la importància dels amfibis i macroinvertebrats, i de la importància de conservar les petites basses i aiguamolls, reserva de molta fauna.