ALUMNES DEL CFGS D’E. INFANTIL VISITEN L’ESCOLA BRESSOL XIQUETS I XIQUETES

Els alumnes de 1r de CFGS d’Educació Infantil han tingut l’oportunitat de conèixer el projecte educatiu i el dia a dia d’una escola bressol.

La Marta Secall, directora de l’escola “Xiquets i Xiquetes” de Valls,  va acompanyar els nostres estudiants per cadascuna de les dependències del centre: estances, zones comunes, jardí, etc. Durant el recorregut guiat els estudiants no només van poder observar in situ les característiques de l’organització dels espais, els ambients i tipus de materials, sinó que les explicacions detallades de tot el que veien també els va permetre obtenir informació sobre les propostes educatives que s’hi duen a terme.

La predisposició de la Marta i de tot l’equip educatiu, als quals agraïm la seva col·laboració, juntament amb la implicació dels estudiants van resultar essencials per al bon aprofitament de l’experiència.