Alumnes de CFGM de Dependència de visita a “La Muntanyeta”

Els alumnes de 1r del CFGM d’Atenció a Persones en Situació de Dependència van visitar, el dia 21 de novembre, l’Associació Provincial de Paràlisi Cerebral de Tarragona, La Muntanyeta.

La visita es va dividir en dues parts: una primera, on van poder conèixer els diferents serveis i teràpies que ofereix l’Associació, i els espais de què disposa, des de la sala de logopedia, fisioteràpia o estimulació fins a les habitacions i banys adaptats de la residència; i una segona, on van poder viure en persona com es porta a terme una sessió de teràpia amb gossos, una eina molt poderosa donat el plus de motivació i calidesa vincular que suposa la interacció amb els animals.

Pels alumnes va ser una experiència molt interessant per conèixer diferents sortides professionals i diferents realitats, i adonar-se que no existeix únicament una sola manera de fer les coses, sinó que n’hi ha tantes com diversitat hi ha en la nostra societat.

Us enllacem la web de l’Associació Provincial de Paràlisi cerebral, La Muntanyeta.