T’apuntes a la Bicicletada?

Des de l’equip impulsor d’Escola Verda de l’Institut Montbui us animem a participar aquest dissabte a la Bicicletada, que organitzen Ciclistes Urbans d’Igualada i Fridays for Future Igualada. Us deixem amb el seu comunicat:
Aquest pròxim dissabte, Ciclistes Urbans, 2 Rodes i Igualada pel Clima, organitzen una nova pedalada!
Amb quina finalitat?  Volem reclamar un canvi en la mobilitat a Igualada, un canvi que potenciï la mobilitat tova, o sigui de vianants i bicicletes.
Aquesta pedalada passa pel costat de molts dels centres escolars de la ciutat, ja que un dels punts claus que reivindiquem és la pacificació dels entorns escolars i que es planifiquin vies segures per accedir-hi amb bicicleta per infants i famílies.
En l’anterior pedalada ja vam ser més de 150 bicicletes amb gent de totes les edats, a veure si aquesta vegada encara en podem ser més!
T’hi apuntes?
La ruta comença al Dolors Martí i acaba a l’institut Pere Vives. Pots fer-la tota sencera o afegir-te al tram del passeig que passa prop de l’escola!
Animeu-vos a participar!!!