L’orientació a 4t d’ESO

Des que es va iniciar el curs al setembre, els alumnes de 4t d’ESO han dedicat moltes tutories a conèixer-se i descobrir els seus punts forts per tal d’orientar-se en la tria dels estudis postobligatoris. Aquest curs tanquen una etapa de formació, però que a la vegada es converteix en un moment de reflexió i decisions. Hi ha alumnes que ho tenen ben clar, però en altres ocasions; trobar el teu ofici i professió del teu futur no és tan fàcil.

Des de la tornada de vacances de Nadal, s’han intensificat les activitats de tutoria i les xerrades per part d’agents externs al nostre centre.

El mes de març es va fer la Minifira d’Ensenyament al centre; les tècniques del Consell Comarcal van apropar l’oferta formativa de la zona als nostres alumnes.

Aquesta setmana els alumnes de 4t d’ESO han rebut la xerrada “I després de l’ESO, què”; on han descobert els diferents camins formatius que existeixen després de 4t.

Per altra banda, la Coordinadora de batxillerat també ha entrat a les aules de 4t per informar del currículum i les diferents modalitats del batxillerat que s’ofereixen al nostre centre.

Giannina Barba