L’Institut Montbui participa en el Projecte EducaCont

Durant aquest últim tram del curs, el departament de tecnologia ha construït i programat una estació meteorològica que penja lectures de temperatura, humitat i partícules de NO2 i CO, entre d’altres (feu clic aquí per consultar-les). Aquest projecte anomenat EducaCont compta el treball conjunt amb més d’un centenar de centres arreu del país. Aquesta iniciativa té com a principal objectiu oferir un material que ajudi a l’alumnat a prendre consciència de la contaminació de l’aire que respirem i a entendre les seves conseqüències a tots els nivells. Mitjançant un treball des d’un enfocament STEAM, s’estan fent un seguit de programes amb els alumnes del centre a la matèria de TIC per a captar i utilitzar les dades que es registren amb l’estació i poder compartir-les amb la resta d’estacions repartides pel territori.

Departament de Tecnologia