L’INS Montbui participa a l'”European Clean Up Day”

L’Ajuntament de Santa Margarida de Montbui, igual que moltes altres ciutats i viles d’arreu de Catalunya, s’ha sumat l'”European Clean Up Day“, una iniciativa de la Comissió Europea que s’emmarca dintre de la Setmana de Prevenció de Residus i que consisteix en la neteja i recollida selectiva de residus a diferents espais naturals.

El dissabte 8 de maig a partir de les 10 h del matí s’organitzarà una jornada de neteja, oberta a voluntaris i voluntàries per tal de millorar l’entorn de 3 espais diferents: la deixalleria municipal, la Plaça Finisterre (nucli urbà) i la Plaça de la Sort (nucli antic). Les persones participants hauran de recollir i separar per tipologies les deixalles d’aquests entorns, i en finalitzar la jornada es pesarà tot el material que s’aconsegueixi recollir.

Per apuntar-se a aquesta activitat cal omplir el formulari d’inscripció, disponible en aquest enllaç (formulari d’inscripció). Per a més informació podeu enviar un correu a montbui.mediambient@montbui.cat.

Des de l’INS Montbui també hem volgut posar el nostre granet de sorra, i l’alumnat del projecte “Escola verda” de 1r, 2n i 3r d’ESO han netejat diferents espais naturals de la vila durant la setmana, recollint una gran quantitat de residus. Us deixem un recull fotogràfic de la seva tasca.

Coordinació Escola verda