Inici del segon quadrimestre

Aquest divendres 29 de gener va finalitzar el primer quadrimestre, el que significa que aquest dilluns 1 de febrer donem inici al segon quadrimestre a l’INS Montbui. Aquest canvi només a algunes assignatures (és a dir, l’alumnat ha cursat durant el primer quadrimestre algunes assignatures que ja no cursarà durant el segon, sent substituïdes per unes altres).

Les famílies rebran pròximament un butlletí amb la qualificació final d’aquestes assignatures cursades durant el primer quadrimestre. En cas que l’alumnat no superi alguna d’aquestes matèries rebran instruccions sobre el procediment per poder recuperar-les: dur a terme unes activitats de reforç de les competències treballades i realitzar un examen després de Setmana Santa.

A més a més, a partir d’aquest dilluns 1 de febrer, us recordem que l’alumnat de 4t d’ESO ja pot portar al centre els Chromebooks que van rebre del Pla d’educació digital.

Finalment, us recordem que encara continuaran vigents totes les mesures de prevenció per la COVID-19, i és per això que us demanem que si els vostres fills i filles presenten símptomes compatibles no han de venir al centre i els heu de portar al més aviat possible al vostre CAP de referència.

Direcció