Informacions inici de curs 2021-2022

Dimarts dia 7 de setembre (19:00), reunió de famílies d’alumnat de 1r d’ESO i alumnat nou al centre. Molt important l’assistència per a què els alumnes rebin el chromebook el primer dia! Preveiem que serà telemàtica tot i que cal esperar a veure com està la situació sanitària al setembre. Us mantindrem informats a través de la pàgina web.

Dilluns dia 13 de setembre, recepció i presentació curs a l’alumnat amb els  tutors/es de cada nivell (1r, 2n, 3r i 4t d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat i PFI). MOLT IMPORTANT!! Aquest dia cal portar aquesta declaració responsable signada (també la trobareu a la pàgina web del centre (www.imontbui.org))

CURS 1r d’ESO 2n d’ESO 3r d’ESO 4t d’ESO 1r i 2n Batxillerat i PFI
HORA  10:00 h 11:30 h 9:00 h 12:30 h 11:00 h
MATERIAL Portar bolígraf Portar bolígraf Portar bolígraf Portar bolígraf Portar bolígraf
  • Dilluns 14 de setembre: Inici de les classes a 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat i PFI
  • Dimarts 5 d’octubre: Reunió de famílies amb els tutors/es de PFI i 1r i 2n de Batxillerat a les 19h.
  • Dimarts 9 de novembre: Reunió de famílies amb els tutors/es de 1r i 2n d’ESO a les 19h.
  • Dimarts 16 de novembre: Reunió de famílies amb els tutors/es de 3r i 4t d’ESO a les 19h.

IMPORTANT!!! Els dies 2 i 3 de setembre es faran els exàmens de convocatòria extraordinària a 1r de Batxillerat. L’alumnat que té matèries pendents és molt important que es presenti seguint l’horari i la informació que s’ha enviat de manera específica i que s’ha penjat a la pàgina web del centre. El lliurament de les notes d’aquesta convocatòria extraordinària de setembre serà el dilluns 6 de setembre a les 12:00 a la sala d’audiovisuals.