Festa de l’Escola Verda

Aquest dilluns 5 de desembre hem celebrat que el nostre institut ja ha rebut oficialment el distintiu d’Escola Verda. Durant el primer pati, que avui s’ha allargat 10 minuts més, s’han dut a terme una sèrie d’activitats per commemorar aquesta fita.

En primer lloc, la coral del centre ha ofert un petit concert a on s’ha interpretat el tema Victòria, d’Àngels López, que forma part del disc La veu de la Terra, una col·lecció de cançons per conscienciar respecte a temes tan importants com el canvi climàtic o la contaminació oceànica.

Després, els alumnes Javi Bailly i Rayhana Allou han llegit un manifest (podeu llegir-lo en aquest enllaç) i s’ha premiat a en Nil Martínez, de 2n E, dissenyador del logo d’Escola Verda del nostre centre. Us deixem un recull d’imatges d’aquest dia.

Mercè Cartañà