“Esta cena va para largo”: quan l’amistat es posa a prova

La companyia de teatre sorgida de l’extraescolar del centre, sota la direcció d’Alícia Zamora, va estrenar els passats dies 24 i 25 de setembre l’obra “Esta cena va para largo”, un petit drama creat pels mateixos actors en què posen de manifest els petits problemes quotidians que es poden donar en el si d’un grup d’amics.

És la nit de Cap d’Any, i uns amics queden per sopar junts i celebrar l’entrada d’any. A més a més de la companyia, hi ha un altre al·licient, i és que s’han de repartir una participació de loteria premiada. Això farà que el sopar no sigui com tots s’esperaven: els fantasmes personals i els traumes del passat sortiran a la llum…

L’obra, amena i divertida, va ser brillantment interpretada pel grup de quatre actors i actores, alumnes del centre, sent tot un èxit de públic del qual van arrencar minuts d’aplaudiments i ovacions els dos dies.

Comunicació