El comerç també educa (Economia 1r Batx)

Organitzem unes jornades amb els alumnes de 1r de batxillerat de l’INS Montbui on visitarem diferents comerços de la nostra vila.

El comerç presencial té moltes virtuts i avantatges en comparació amb el comerç electrònic. És la forma de comprar més distesa i lúdica.

Tractarem el comerç de proximitat, sostenible, models d’empresa, mobilitat, però sobretot els alumnes gaudiran del nostre comerç en primera persona.

Les activitats han estat dissenyades en conjunt amb l’equip de direcció de l’INS Montbui encapçalat per l’Eva Raich i la professora de l’assignatura d’economia Rosa Langa.

• Dijous 14. Presentació i inici a l’aula

• Visites:
    Dilluns 18 anirem a visitar a la fruiteria Cal Lluis, la gestoria i autoescola Cid i la carnisseria Cal Pepe
    Dimecres 20 visitarem la botiga de roba Gonzalo, la perruqueria Cabells i el centre en formació en teràpies Therana.

• Divendres 29. Conclusions finals a l’aula.

Amb la col·laboració de l’Ajuntament de Montbui, la Mancomunitat de la Conca d’Òdena i el presentador d’esdeveniments i conferenciant Jesús Galán.

Unió d’Establiments de Montbui