Cribratge preventiu el 17 de febrer

Benvolguts/benvolgudes,

Demà dimecres 17 de febrer es farà un cribratge (proves PCR) als alumnes dels grups que no estan confinats: 1r ESO B, C i D, 2n C i E, 3r ESO A, C i D,  1r BTX B, 2n BTX A i B i PFI. Aquest cribratge és preventiu (no s’ha detectat cap alumne/a PCR+ al grup) i per tant els alumnes una vegada fet el cribratge no estaran confinats i CONTINUARAN LES CLASSES AMB NORMALITAT. L’horari de classes no es veurà alterat.

És molt important que tots els alumnes d’aquests grups (menys els que estiguin confinats per contacte estret o els que tinguin símptomes compatibles amb COVID-19) vinguin demà a l’Institut.

En cas que el vostre fill/a no hagi portat l’autorització per fer-se la PCR, podeu imprimir-la, omplenar-la, signar-la i portar-la demà. Trobareu el model fent clic a aquest enllaç. En cas necessari podeu venir demà al centre a signar-la.

Una vegada fet el cribratge a l’alumnat es faran proves PCR al professorat i resta de personal de centre.

Per qualsevol dubte, podeu contactar amb el tutor/a del vostre fill/a o si ho creieu convenient, amb l’Equip directiu.

Santa Margarida de Montbui, dimarts 16 de febrer  2021

Cordialment,