1 Origami, 1 Euro

El passat mes de desembre del 2020, l’alumnat de 4t d’ESO va participar en una campanya solidària de MGC Mútua, “1 origami, 1 euro”. La iniciativa, basada en la llegenda japonesa que diu que qualsevol persona que elabori un miler de grues de paper (senbazuru) té dret a demanar un desig, va consistir a aconseguir el major número possible d’aquestes petites grues, confeccionades per l’alumnat participant d’arreu de Catalunya, i vendre-les al preu d’un euro per aconseguir fons per lluitar contra el càncer infantil.

Aquesta setmana hem rebut els resultats, i tal com indica el diploma que ens han fet arribar des de l’organització, entre tots els participants s’ha aconseguit un total de 52.000 grues.

Felicitats a tots els participants en aquesta iniciativa tan bonica i esperançadora!

Comunicació