Xavi Alonso, millor esportista de Montbui 2022

El passat dissabte 15 d’octubre va tenir lloc al Mont-Àgora la Gala de l’Esport de Montbui, organitzada per la regidoria d’esports de l’Ajuntament de Sta. Margarida de Montbui.

La Gala, de dues hores de duració i conduïda per l’humorista i mag Gerard Borell, va comptar amb una forta presència d’alumnes del nostre centre, que van rebre diverses mencions per la seva participació en entitats esportives del municipi i d’arreu:

Xavier Alonso i Nora Romera – AEE Institut Montbui

Saul Gámez – AFA García Lorca

Paula Heras i Didier Ortiz – AMPA Montbou

Blanca Jiménez – Club Handbol Montbui

Oriol Malet – Hoquei Club Montbui

Montse Fajardo – Selecció Catalana d’Esquaix

Després de les mencions es va fer el reconeixement als millors esportistes del municipi, sent reconegut en la categoria masculina en Xavi Alonso, alumne de 4t d’ESO, que ha estat campió d’Espanya de Nihon Taijitsu dos anys consecutius, i al que cal sumar també la seva sòlida trajectòria com a porter d’Handbol a diferents equips del municipi.

Moltes felicitats a tots i totes!!! Continueu així!!

Magí Badia