Teatre “El Lazarillo de Tormes” (3r ESO)

Benvolgudes famílies,

ens plau indicar-vos el programa de la visita al teatre de 3r d’ESO.

El dia 25 d’abril l’alumnat de 3r d’ESO, des de l’assignatura de Llengua castellana, visitarà el Teatre del Conservatori de Manresa per veure una versió teatralitzada de l’obra El Lazarillo de Tormes.

Se sortirà del centre el mateix dia a les 8:00 de davant de l’institut, i es preveu tornar a les 14:30 aproximadament.

La sortida té un preu de 17,5 euros, i el concepte de pagament és “Lazarillo 3r ESO”

La data màxima per fer el pagament és el 6 d’abril.

Trobareu més informació al full de pagament de la sortida (Lazarillo 3r ESO).

Com fer el pagament on-line?

1. Accediu a la pàgina web de l’Institut Montbui: https://agora.xtec.cat/iesmontbui/
  2. Feu clic a la icona “pagament online”:
  3. Aneu al desplegable “Selecciona l’activitat” i trieu activitat corresponent.
  4. Si cal, indiquem la quantitat a abonar. Si ja hi figura, no s’ha de fer aquest pas.
  5. Escrivim el nom i cognoms de l’alumne/a.
  6. Seleccioneu el curs, grup i nivell educatiu. Si no sabeu alguna dada, seleccioneu l’interrogant, ja que és obligatori triar una opció.
  7. Afegiu un correu electrònic on rebreu el comprovant del pagament. Aquest comprovant és per la família i NO caldrà entregar-lo ni enviar-lo.
  8. Clicar a “Fer el pagament”.
  9. Emplenar les dades (nº de targeta, caducitat, codi de seguretat) a la plataforma bancària.
  10. Rebem la confirmació de pagament del banc

Comunicació