Sortides del 26 de març (1r, 2n, 3r i 4t d’ESO)

El passat divendres 26, abans de les vacances, l’alumnat d’ESO del nostre centre va fer unes sortides a peu per poder gaudir dels diversos i espectaculars racons que tenim al nostre entorn.

L’alumnat de 1r d’ESO va visitar Collbàs, a on van aprofitar per fer una mica neteja i van penjar cartells per conscienciar de la importància de mantenir els espais naturals nets.

L’alumnat de 2n d’ESO van visitar el castell de la Pobla de Claramunt, amb la coincidència que aquest curs han treballat l’Edat mitjana a l’assignatura de Ciències socials.

Finalment, 3r i 4t d’ESO van visitar La Fou de St. Martí de Tous. Per evitar la concentració d’alumnes en un sol punt es van seguir dos itineraris separats: l’alumnat de 3r va sortir caminant des de l’institut en direcció a La Fou, mentre que l’alumnat de 4t va ser traslladat en autocar a La Fou per fer el recorregut invers.

Comunicació