Sortida a Can Santoi (Comunicació 3r ESO A, D i E)

El passat divendres 3 de desembre l’alumnat de 3r d’ESO que participa en el projecte de comunicació audiovisual, van poder gaudir de l’activitat muntada pel CdA de Can Santoi, consistent en una visita-gimcana guiada per la Colònia Güell.

Durant el recorregut han pogut aprendre com era el dia a dia dels treballadors de la colònia: a on vivien, com era la seva feina, què feien durant el temps lliure, quins edificis hi havia a la zona residencial…

El final del recorregut ha coincidit amb la visita a l’església de la colònia, dissenyada íntegrament per Antoni Gaudí, tot i que només es va arribar a construir la cripta, la part que es pot visitar avui en dia.

Aquesta sortida també ha servit perquè l’alumnat enregistrés tota una sèrie de material audiovisual que després faran servir per ambientar els seus videomuntatges fets a classe, tots ells basats en l’obra “Cuento de Navidad” de Charles Dickens.

Comunicació