L’orientació educativa a 4t d’ESO

Des d’inici de curs que s’estan treballant diferents activitats encaminades a la reflexió sobre el futur acadèmic i professional. És hora d’analitzar quin camí acadèmic s’adequa més o menys als objectius o prioritats de cada alumne; per aquest motiu durant els mesos de març i abril, continuem amb:

• Xerrades sobre el sistema educatiu català, les famílies professionals que agrupen els cicles formatius de grau mitjà (CFGM) i de grau superior (CFGS), així com de les característiques del batxillerat en general per alumnes i famílies.
  • Xerrada del batxillerat i PFI  que ofereix l’Institut Montbui tant per alumnes com per pares.
  • Converses entre alumnes de batxillerat i 4t d’ESO per conèixer de la mà dels iguals l’experiència del batxillerat.

També ens muntaran una Minifira d’Ensenyament al centre i es farà una visita a la Fira d’Ensenyament d’Igualada, on es reuneix l’oferta formativa de la comarca de l’Anoia.

Recordar també que cada dimecres a l’hora del pati tenim a la Tècnica  de Joventut  del municipi que atendrà de manera personalitzada les inquietuds dels alumnes.

Giannina Barba