Anoiada 2021 Telemàtica (3r d’ESO)

Com cada any, el nostre centre participa a l’ANOIAda, però en aquesta ocasió ho ha fet en format virtual a conseqüència de la COVID19, com tots els altres centres que hi participaven de la comarca.

A les 9 del matí els alumnes de 3r d’ESO van iniciar amb un BREAK OUT que els va aportar la contrasenya necessària per poder accedir posteriorment a l’ANOIAda. En aquesta ocasió els alumnes havien de respondre preguntes que estaven relacionades amb espais emblemàtics dels diferents pobles de la comarca i en altres ocasions a edificis especialment reconeguts del seu voltant. Després de respondre cadascuna d’aquestes preguntes, tenien accés a realitzar diferents tipologies de proves (STEAM, Bookface, Entrevista, Cita literària…,) sempre amb la utilització dels dispositius mòbils i les aplicacions corresponents.

L’acta de cloenda va constar en un gran mural digital, amb les mans de tots els alumnes unides i amb diferents missatges que representaven les emocions viscudes al llarg del dia.

Tant alumnes com professor van gaudir de la jornada, i esperen que l’any vinent, pugui ser ja, en format presencial.

Laura Argerich