Sortida Barcino romana (Llatí, 4t ESO i 1r i 2n de Batx)

Benvolgudes famílies,

ens plau indicar-vos el programa de la visita a Barcelona romana per part de l’alumnat de 4t d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat, el dia 9 de març.

Se sortirà a les 8:00 h del mateix institut i es preveu tornar aproximadament a les 15:00 h.

La sortida té un preu de 20 euros, i el concepte de pagament és “BARCINO”.

La data màxima per fer el pagament és el 3 de març.

Programa de l’activitat:

• Visita a la necròpolis romana
  • Passeig al voltant de la muralla romana
  • Recorregut pel cardo maximus i arribada a encreuament amb el decumanus
    maximus i arribada al antic fòrum (plaça Sant Jaume)
  • Visita al subsòl del museu de la ciutat de Barcelona

Trobareu més informació als fulls de pagament de la sortida:

Full de pagament Barcino romana

Com fer el pagament on-line?

1. Accediu a la pàgina web de l’Institut Montbui: https://agora.xtec.cat/iesmontbui/
  2. Feu clic a la icona “pagament online”:
  3. Aneu al desplegable “Selecciona l’activitat” i trieu activitat corresponent.
  4. Si cal, indiquem la quantitat a abonar. Si ja hi figura, no s’ha de fer aquest pas.
  5. Escrivim el nom i cognoms de l’alumne/a.
  6. Seleccioneu el curs, grup i nivell educatiu. Si no sabeu alguna dada, seleccioneu l’interrogant, ja que és obligatori triar una opció.
  7. Afegiu un correu electrònic on rebreu el comprovant del pagament. Aquest comprovant és per la família i NO caldrà entregar-lo ni enviar-lo.
  8. Clicar a “Fer el pagament”.
  9. Emplenar les dades (núm. de targeta, caducitat, codi de seguretat) a la plataforma bancària.
  10. Rebem la confirmació de pagament del banc.

Comunicació