Xerrada d’en Toni Garcia, president del grup DOGA

Divendres passat l’alumnat d’economia va rebre la visita d’en Toni Garcia, president del grup empresarial DOGA, l’activitat principal del qual és la fabricació de components d’automoció, adreçats a tota mena de vehicles.

La xerrada ha estat possible gràcies al  Programa Escola i Empresa, on el seu objectiu és la trobada entre l’alumnat i una persona que dirigeix la mateixa empresa que els explicarà la seva vivència professional i acadèmica.

La valoració de la mateixa ha estat molt positiva, perquè serveix de pont entre les classes d’economia de l’empresa i el món real, és d’aquesta manera com els alumnes poden entendre millor els continguts treballats a l’aula. També, hi ha una forta transmissió de valors entre el ponent i els alumnes, com el valor de l’esforç, la constància, el treball i la humilitat entre altres, que els hi han d’ajudar a aconseguir els seus objectius al llarg de la vida.

Aquesta xerrada també ha estat publicada al diari ARA, us deixem l’enllaç de la seva edició digital.

Rosa Langa