Xerrada d’en Moi Torrallardona (1r BATX)

El dia 25 de març va vindre a 1r de Batxillerat A el Moi Torrallardona a fer una xerrada amb el tema principal de motivar als alumnes a seguir els seus objectius.

Ens va explicar com va anar avançant la seva vida des de l’edat dels 16 fins a l’actualitat. Comentant-nos que va fer diferents coses importants durant la seva vida, però sobretot destaca que va ser un dels que van fer el recorregut de la torxa olímpica l’any 1992.

Gràcies al seu treball ens va explicar que ha viatjat per tot el món, països com: Xina, Argentina, Austràlia, Islàndia, entre molts altres llocs. Fet que li ha permès entendre les diferents cultures, i que li ha fet obrir la seva ment.

També va treballar per a Land Rover i va fer diferents reptes que l’hi van proposar. Va començar a fer els reptes amb l’off road, però com ho va fer tan bé, li van trucar per asfalt. Aquí, la seva experiència no va ser tan bona. I, un consell per nosaltres:

A la vida, hi haurà coses que et sortiran bé i d’altres que no tant, però sempre guanyaràs en valor i aprenentatge.

Això va obrir-li grans portes, com participar en el Dakar de navegant gratuïtament. Va participar en les tres localitzacions del Dakar: Àfrica, Sud Amèrica i Aràbia Saudita.

Primerament anava de navegant (copilot) amb camions tot i que un any va provar de copilot amb cotxes.

Va donar-nos un gran consell que no tinguem por de moure’ns per avançar a la vida.

Moi també ens va explicar que va guanyar el Dakar l’any 2016.

Finalment va respondre preguntes que tenien els alumnes, i ens va donar un últim consell per una motivació extra per als alumnes.: Inverteix temps pensant en el teu futur, troba allò que et faci feliç i enfoca cap aquí la teva vida amb seny i entusiasme.

Des de 1r Batxillerat A donem les gràcies al Moi per la xerrada, ja que ha estat d’un interès molt gran.

Paula Compte i Iker Gil