Estada a l’empresa (Batxillerat)

Aquest curs hem engegat a l’institut una nova matèria optativa al batxillerat, es tracta de l’estada a l’empresa, una matèria que vol apropar l’alumnat al món laboral.

Consisteix a fer una estada de pràctiques a una empresa local que s’intenta estigui relacionada amb la futura professió que voldrà desenvolupar l’alumnat. D’aquesta manera, els i les alumnes podran valorar de manera més fiable i reflexiva, si els hi agradaria treballar o no en aquest camp professional, a la vegada que adquiriran competències personals i laborals com la responsabilitat, la iniciativa, el treball en equip i moltes altres que se seran de gran utilitat al llarg de la vida.

La valoració de la matèria aquest curs per totes dues parts, alumnat i tutors/es d’empresa ha estat d’excel·lent.

Rosa Langa