Llegim al pati (Pla lector 3r d’ESO)

L’alumnat de 3r B del projecte Pla lector ha aprofitat el sol que ha fet durant aquests dies per sortir a llegir al pati. El projecte té com a objectius principals fomentar l’hàbit lector i el gust i l’interès per la lectura i també millorar la comprensió lectora i afavorir el desenvolupament de la competència de l’alumnat, entre d’altres. Així doncs, durant les dues sessions d’aquesta setmana han pogut gaudir d’una estona de lectura a l’exterior en bona companyia i en un entorn molt agradable. Ha estat una molt bona experiència, que desitgem que es pugui repetir en alguna altra ocasió! Aviat canviaran de projecte, però tot i això esperem que la lectura els segueixi acompanyant en el seu camí!

Cristina Méndez