El passat 21 de novembre va tenir lloc a Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC), a Barcelona, una jornada sobre sobre els valors de l’esport adreçada a alumnat de Programes de Formació i Inserció (PFI), entre els quals l’alumnat del PFI d’Auxiliar d’activitats d’oficina i de serveis administratius generals de l’Institut Montbui. La jornada va aplegar vora de 300 joves de les comarques de l’Anoia i de l’Alt Penedès.
Gimcana esportiva
Durant tot el matí, l’alumnat del PFI Montbui va participar en una gimcana amb diverses proves esportives que havien preparat els alumnes del grau en Ciències del l’Activitat Física i de l’Esport de l’INEFC. Els joves havien de formar equips heterogenis amb estudiants d’altres PFIs de l’Anoia i l’Alt Penedès, amb l’objectiu de fomentar la coneixença entre ells i el treball en equip.
Tercera participació de l’INS Montbui
La matinal esportiva es va completar amb una visita lúdica a l’Estadi olímpic Lluís Companys, que geogràficament és molt a prop de les instal·lacions de l’INEFC. Aquest és el tercer any que el PFI Montbui participa en el projecte Els Valors de l’Esport amb una sèrie d’activitats transversals que tenen com a objectiu principal promoure valors com la perseverança, el sacrifici, el treball en equip i l’esforç, entre d’altres. Cap a la primavera es farà la jornada final de cloenda amb una matinal poliesportiva a Igualada.
Podeu veure un recull d’imatges de la jornada a l’Instagram.
(Text/Imatges: Susana València, Coordinadora del PFI )


