SERVEI D´ASSESSORAMENT
Aquest servei té per objectiu definir un itinerari formatiu i professional de la persona interessada per millorar la seva qualificació professional. Experts de la família professional t´assessoraran personalment.
Durant el procés d’assessorament, que té lloc de forma presencial en el centre, l’usuari aportarà tota la documentació de què disposa perquè li sigui valorat l’expedient formatiu i laboral.
L´usuari obtindrà un informe d´assessorament amb el seu itinerari i les recomanacions per portar-lo a terme.
Amb l´informe obtingut es pot sol·licitar el servei de reconeixement acadèmic.
El servei d’assessorament el presta un centre educatiu de forma individualitzada i té un cost determinat pel preu públic de 60,00 €.
- Bonificació del 50 % a les famílies nombroses i monoparentals.
- Exempció: famílies nombroses especials, minusvàlues igual o superior al 33%, persones subjectes a mesures privatives de llibertat, i víctimes d’actes terroristes (cònjuges i fills).
A qui va destinat?
S’adreça a les persones adultes interessades a obtenir una diagnosi de les seves possibilitats formatives i de promoció professional i conèixer l’itinerari formatiu més adequat per aconseguir l’objectiu de qualificació proposat.
On puc obtenir informació?
Sol·licitud del Servei: de forma presencial a la secretaria del centre o bé online a secretaria@insmollet.cat
Oferta per famílies professionals
Setembre 2021-juny 2022
Cicle formatiu | Places |
CFGM Operacions de laboratori | 3 |
CFGS Química Industrial | 3 |
CFGS Mecatrònica | 3 |
CFGS Disseny en Fabricació Mecànica | 3 |
CFGS Programació de la producció en Fabricació Mecànica | 3 |
CFGM. Instal·lacions elèctriques i automàtiques | 5 |
CFGS. Automatització i Robòtica Industrial | 5 |
CFGS. Automoció | 2 |
CALENDARI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
L’ordre d’admissió, als centres del Departament, es realitzarà d’acord amb la major edat de la persona sol·licitant.
Període d’admissió de les sol·licituds:es podrà fer la sol·licitud de 1 de setembre fins el 17 de desembre 2021.
LLISTA PROVISIONAL D’ ADMESOS I PLACES DE RESERVA
Publicació de les llistes d’admesos 12 de gener 2022.
Reclamacions a la llista provisional de persones admeses entre el 13 i el 19 de gener 2022.
LLISTA DEFINITIVA D’ADMESOS I PLACES DE RESERVA
Publicació de les llistes definitiva d’admesos el 20 de gener del 2022.
Pagament del servei: S’haurà de fer un ingrés de 60 € en el número de compte ES04 2100 0372 71 0200055961, en l’ apartat concepte és imprescindible posar “servei d’assessorament”.
Atenció: si sou clients de La Caixa, potser us demanarà introduir un codi d’entitat. El codi és: 0574590
PRESENTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ
Les persones admeses han de presentar la documentació a la secretaria del centre o per correu secretaria@insmollet.cat entre els dies 26 de gener i 30 de gener del 2022.
La documentació que cal presentar és:
-
- Full d’inscripció amb les dades personals i la família professional escollida.
- Fotocòpia del DNI, NIE o Passaport, acompanyat de l’original per la seva verificació.
- Document justificatiu de la bonificació o l’exempció del preu públic si és el cas.
- Resguard de pagament del preu establert.
La manca de pagament del preu del servei en el termini establert comporta l’exclusió del servei.
CALENDARI DEL SERVEI D´ASSESSORAMENT
Les persones admeses rebran un correu electrònic amb informació detallada de com es realitzaran les sessions.
Per més informació ens podeu escriure a assessorament@insmollet.cat