PRIMERA JORNADA D’INNOVACIÓ AL MILÀ I FONTANALS

El passat 6 i 10 d’octubre es va realitzar al centre la primera Jornada d’Innovació de la mà del Sherpa en innovació Jordi Puigdellívol.

Els grups que van participar van ser les i els alumnes de segon dels següents cicles formatius: Manteniment electromecànic, Atenció a persones en situació de dependència, Instal·lacions de telecomunicacions, Operacions de laboratori, Integració Social, Ensenyament i animació socioesportiva i Atomització i robòtica industrial.

En aquesta jornada els i les alumnes van treballar en equips interdiciplinars per resoldre un repte que se’ls hi va plantejar a través de la innovació per després presentar-ho a la resta.

Les competències que van treballar de manera pràctica va ser: pensament crític, empatia, resolució de conflictes, creativitat, orientació a negoci, comunicació i prototipatge.

Aquesta jornada forma part del Programa Formatiu d’Aules d’Emprenedoria d’Emprèn FP-Impuls FP, finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i la Unió Europa-Next Generation EU.

Gràcies, Jordi, va ser una experiència enriquidora.