ERASMUS DAYS AL MILÀ I FONTANALS

Els dies 9 i 10 d’octubre vam celebrar a l’INS Milà i Fontanals els Erasmus Days, unes jornades dedicades a la promoció de les mobilitats internacionals en l’àmbit educatiu. Aquestes jornades tenen lloc de manera coordinada al conjunt d’Europa durant la mateixa setmana, que enguany ha estat del 09 al 13 d’octubre de 2023.

Durant l’acte, els membres de la Comissió de Mobilitat del nostre centre van fer una presentació dels projectes en els quals participem, els socis estrangers col·laboradors, les diferents modalitats que existeixen, així com  les condicions i requisits que es demanen per formar-ne part.

També vam comptar amb el testimoni d’alguns alumnes que van realitzar una mobilitat el curs passat. Ens van explicar de primera mà les seves experiències al país d’acollida, van compartir amb el públic les impressions que van tenir mentre van viure en un país diferent i ens van fer cinc cèntims de les dificultats amb què s’hi van trobar. Fins i tot, vam contactar amb una alumna que en aquests moments està fent una estada a Dublín, Irlanda.

El públic es va mostrar molt actiu i van tenir l’oportunitat de preguntar als ponents els seus dubtes i neguits sobre la realització d’una estada a l’estranger.

Des d’aquí volem donar les gràcies a tot el públic assistent i als participants per la seva col·laboració. De la mateixa manera, volem animar el nostre alumnat i professorat a participar en activitats de mobilitats en el futur.

Twitter: @sepiegob

Facebook: ErasmusPlusSEPIE