“PROBLEMES A L’ESPRINT” A 1r DE BATXILLERAT

El dimecres 10 de febrer l’alumnat de batxillerat va participar a la prova de Problemes a l’Esprint.

L’activitat de resolució de problemes en línia per a equips de centre va néixer l’any 2000, Any Mundial de les Matemàtiques, com una activitat complementària al Cangur de la SCM i des de l’any 2003 el tauler de joc té una referència al “no a la guerra”.

L’objectiu de la competició era resoldre amb el menor temps possible 10 problemes. Un pack de quatre problemes inicials, un altre pack també de quatre problemes (a priori una mica més difícils que els anteriors) i dos problemes finals.

El nostre alumnat va passar una bona estona resolent problemes i reptes matemàtiques en equip tot debatent, provant diferents mètodes, analitzant resultats,… L’experiència va ser del tot positiva i el  curs vinent hi tornarem a ser!!!