LA CLASSE DE MATEMÀTIQUES SURT AL CARRER

L’última setmana del mes d’abril, l’àmbit de Matemàtiques  ha organitzat l’activitat “Les Matemàtiques a l’Eixample” dirigida a l’alumnat de 2n ESO.

L’alumnat ha fet recerca i ha descobert com Ildefons Cerdà va saber integrar com ningú els aspectes socials, geogràfics i matemàtics per aconseguir una ciutat igualitària, salubre i còmode. Tot passejant pel nostre entorn més proper i a través de les matemàtiques més deductives, els i les alumnes han treballat la geometria, la mesura i l’estadística per calcular  el benefici dels xamfrans, la mitjana aritmètica de l’alçada dels edificis actuals i el percentatge d’immobles que avui en dia encara compleixen la idea inicial de Cerdà.

Una forma diferent de treballar les matemàtiques en el nostre dia a dia.