Els alumnes ofereixen els seus serveis [sessió de tutoria]

Aquests dies, a la sessió de tutoria, els alumnes de 1r d’ESO estan desenvolupant un interessant conjunt d’activitats cooperatives que han pensat i gestionat ells mateixos. Es tracta d’una dinàmica anomenada “Pàgines grogues” en la qual, com si es tractés d’una guia de serveis, els alumnes dissenyen un anunci oferint als companys algun petit servei.

Tallers de cal·ligrafia, manualitats, massatges, equacions matemàtiques, scrapbook, nocions de francès o àrab, estratègies esportives, teatre, dibuix… són només alguns exemples d’habilitats que aquests nois i noies tenen ganes de compartir amb els seus companys.