Disseny 3D

Durant el mes de novembre, l’alumnat de 1r de l’ESO va estar treballant les diferents tècniques de disseny i dibuix tècnic a la matèria de tecnologia .

Una de les parts més importants del procés tecnològic és el disseny, la representació gràfica del que volem construir o crear. En aquesta pràctica, l’alumnat va aprendre noves eines i metodologies del dibuix tècnic i va descobrir el procés de disseny gràfic d’un objecte i a integrar-lo com a part essencial del procés tecnològic.

Una de les activitats desenvolupades pels alumnes va ser el modelatge de peces per a la seva posterior impressió a les impressores 3D del centre.