Participació

A L’institut La Sedeta es fomenta la participació de l’alumnat en diferents àmbits de la vida educativa a través de les comissions. Les comissions fan dels alumnes gestors protagonistes de l’institut i hi participen membres de tots els cursos de l’ESO. Amb aprenentatges vivencials i motivadors, l’alumnat participa activament en la gestió i les relacions de la comunitat i contribueix al bon funcionament del centre.

• Comissió Biblioteca

S’ocupa de fer difusió de les funcions i activitats que es duen a terme a la biblioteca, així com del foment de la lectura i la competència informacional entre els alumnes. També es configura com a centre de recursos que facilita l’accés a la informació i font de recursos informatius i digitals a l’abast de l’alumnat i la comunitat educativa en general. Entenem la biblioteca com a entorn d’aprenentatge que s’integra en els recursos del centre per a l’ensenyament i aprenentatge de les diverses àrees curriculars, especialment l’impuls de la lectura. Podeu seguir tota l’actualitat de la comissió i de la biblioteca escolar aquí.

• El Consell per la Llengua

El Consell per la Llengua fomenta l’ús del català a l’institut amb concursos, recursos, jocs, llibres, cartells i altres materials. A més a més, facilita la creació d’espais, grups o estones de converses amb els alumnes nouvinguts.

• Comissió Verda
  • Comissió d’Escacs