Visitem una veïna: La Sagrada Família

Dimarts passat, els alumnes de Religió de 1r d’ESO van poder conèixer a fons un dels edificis icònics de la nostra ciutat: la Basílica de la Sagrada Família. La visita va tenir dues parts ben diferenciades. La primera, de tipus més teòric, va tenir lloc en una aula de les antigues escoles parroquials i va permetre a l’alumnat conèixer el context de l’obra gaudiniana, veure’n la connexió amb les formes orgàniques de la Natura, entendre’n l’espiritualitat, etc.

En la segona part d  e la visita el grup va fixar-se a les dues façanes del temple, per identificar les seves formes i analitzar-ne el relat narratiu, amb l’ajuda del guia i el suport d’unes tauletes digitals. El més impressionant, però, va ser l’interior de la basílica ja que la llum de mitja tarda, filtrada pels vitralls de colors, conferia al conjunt un efecte intimista molt especial. Tots els assistents vam gaudir molt d’aquesta visita!

Visita a la Sagrada Família  Visita a la Sagrada Família