Visc, convisc i participo

Els alumnes de 2n d’ESO van participar durant el mes de novembre en el projecte Visc, convisc i participo organitzat pel CJB (Consell de Joventut de Barcelona) en conveni amb l’Ajuntament de Barcelona.

L’objectiu de la xerrada consistia a promoure la participació de l’alumnat al centre. El projecte va constar de 4 sessions durant l’hora de tutoria conduïdes per uns monitors que els anaven guiant en diferents tècniques de participació, com l’assemblea.

Es preveu que el programa tingui continuïtat el proper any dirigit a la participació en l’entorn.