Tutoria Entre Iguals (TEI)

El passat dimecres 19 d’octubre vam celebrar l’acte inaugural del programa Tutoria Entre Iguals (TEI) que encetem aquest curs amb molta il·lusió. Es tracta d’un dels pilars del nostre projecte de convivència, que consisteix en l’acompanyament tutoritzat de l’alumnat de 1r d’ESO per part d’alumnat de 3r.

La Jornada va tenir dos grans moments. En primer lloc, es va fer l’acte de nomenament dels tutors i tutores de 3r, se’ls hi va entregar els seu carnets de tutor o tutora i van conèixer als seus tutorands. Més tard van realitzar una primera activitat de coneixença mútua i la jornada va acabar amb un pica-pica al gimnàs. Vam viure moments molt emocionants que esperem que es repeteixen durant aquest curs.