Serveis Biblioteca

Iniciem el nou curs escolar 2019-20 amb una invitació: Veniu a la Biblioteca!

Us oferim un espai obert, flexible, lluminós, ampli, polivalent per treballar projectes en equip, fer xerrades, tallers o conferències, projectar pel·lícules i documentals… Des de l’aplicatiu de gestió d’aula ieduca, el professorat, pot consultar l’horari d’ocupació i fer la reserva de l’espai de Biblioteca. Disposeu de:

• 5 taules mòbils i plegables per treballar en equips.
  • 30 cadires apilables per acollir les famílies, l’alumnat, l’equip docent.
  • 5 ordinadors de sobretaula per facilitar el treball digital a l’ESO i al Batxillerat.
  • 1 pantalla de 70 polsades amb connexió wifi per projectar amb la millor qualitat d’imatge i so.
  • 1 espai de lectura informal amb puffs per treballar còmodament.
  • 1 pissarra blanca mòbil per facilitar les exposicions.
  • Fons bibliogràfic per informar-se i gaudir de la lectura.
  • (…)

Aprofitem per compartir amb vosaltres la normativa de la Biblioteca. Tenim cura d’aquest espai. És casa nostra!

Si necessiteu més informació, escriviu-nos: biblioteca@ilasedeta.cat