L’alumnat dona forma als desitjos dels pares i mares

Els alumnes, en un treball col·laboratiu, han estat gestionant i tractant tot allò que els pares i mares, a la reunió amb els tutors, els han desitjat per aquest curs amb missatges escrits.

Avui dilluns 15 d’octubre, un parell d’alumnes voluntaris de cada grup d’ESO han donat forma de mural als desitjos que les famílies han expressat en aquest inici de curs.

En quins aspectes els professors hauríem d’aprofundir en la formació del fills? Dels camps proposats (Cooperació, Creativitat, Comunicació, Curiositat o Calaix de sastre) el més votat i comentat va ser el de la creativitat.

Aquí en teniu el resultat.