Informació econòmica en temps real

“La planificació a llarg termini no és pensar en decisions futures sinó en el futur de les decisions presents”

L’Àrea d’Economia va organitzar una visita  al centre del mercat de valors a Catalunya: La Borsa de Barcelona. L’alumnat de la matèria Economia de l’empresa de 2n de batxillerat va poder veure el funcionament de l’oferta i la demanda de les accions de les empreses que constitueixen l’ÍBEX 35, així com la fluctuació que experimentaven la cotització de les accions d’altres empreses.

Els alumnes van quedar sorpresos de les 600 les pantalles que hi havia i per la quantitat d’informació econòmica, política i social que s’anava publicant en segons. Van poder copsar que, rebre informació en temps real, ajuda l’inversor a prendre decisions de compra o venda.