ENGEGUEM LES MATEMÀTIQUES AMB ORIGAMI!!

El passat dimecres 23 d’octubre l’àmbit de matemàtiques va posar en marxa el projecte “Matemàtiques amb Origami”.

Es tracta d’un projecte adreçat a l’alumnat de 1r i 2n ESO. Un cop al mes, i de la ma de l’Eulàlia Tramuns, els nostres nois i noies utilitzen aquesta tècnica a l’aula amb l’objectiu de fer les matemàtiques en consciència.

Hem triat aquest projecte perquè l’origami és una eina pedagògica que permet descobrir i treballar diferents continguts de la matèria, no només els conceptes sinó també els procediments. Ajuda a desenvolupar la percepció espacial i a relacionar les matemàtiques amb altres ciències, com ara les arts. A més, motiva l’alumnat a ser creatiu i a construir els seus propis models.

Ja us anirem explicant com ens va!!!

De moment, us convidem a fer un tastet del què hem aconseguit aquest mes.

Mireu les fotos!!