El rebost solidari

El passat 30 de novembre i 1 de desembre els alumnes de 2n d’ESO van assistir a una xerrada informativa de l’entitat veïnal El Rebost Solidari de Gràcia.

La xerrada va marcar el tret de sortida de la campanya de recapte de productes de primera necessitat (productes d’higiene personal i neteja) que va tenir lloc a l’institut fins l’11 de desembre.

La xerrada va ser duta a terme per dues exalumnes de l’institut. D’aquesta manera, els alumnes de 2n d’ESO van conèixer un exemple d’implicació en l’entorn més proper tal com es preveu en el programa Visc, convisc i participo que van realitzar el mes de novembre.