El nostre primer congrés [3r ESO]

El Joan Juncosa i el Roger Bel, exalumnes de l’Institut La Sedeta i actualment estudiants de medicina, ens van animar a organitzar un Congrés d’Hàbits Saludables (CHS) per tal de conscienciar sobre aquest tema.

El nostre alumnat de 3r d’ESO va recollir la proposta i, acompanyat pel professorat dels àmbits de Ciències, Socials, C, castellà i Matemàtiques, va posar fil a l’agulla per preparar-lo. Els i les alumnes han fet recerca, s’han organitzat, han aplicat els coneixements assolits, algun cop han discutit entre ells per després acordar decisions, han detectat alguns errors i els han corregit, han fet crítica constructiva per millorar… Després d’unes setmanes de treball, el dilluns 13 de maig van fer realitat el producte final del projecte: el nostre primer congrés. Al matí davant dels nostres companys del Centre i a la tarda davant dels pares.

Després d’un dia esgotador podem dir que n’estem molt satisfets i des d’aquí volem agrair al Joan i al Roger per ser l’espurna del projecte, als pares i mares pel seu suport i molt especialment volem felicitar els nois i noies de 3r d’ESO per la bona feina que han fet.

Aquests són alguns dels vídeos promocionals que han fet els nois i noies de 3r d’ESO.