Dia Mundial del Teatre: Els alumnes reciten Manuel de Pedrolo a l’Espai Jove La Fontana

Gràcia ha participat amb un seguit d’actes en la celebració del Dia Mundial del Teatre. Enguany s’ha homenatjat l’escriptor Manuel de Pedrolo, en el centenari del seu naixement.

Com a novetat, per tal d’introduir l’interès pel teatre entre els més joves, grups de batxillerat de quatre centres educatius del districte (entre ells el nostre) han treballat amb l’actor i director Víctor Álvaro preparant diferents lectures dramatitzades de Pedrolo.

El grup de Literatura catalana de 2n de batxillerat ha estat l’encarregat de representar el Centre aquest dijous a l’Espai Jove La Fontana, davant d’uns 150 alumnes, amb la lectura dramatitzada d’un fragment de l’obra Homes i No, en la qual l’autor afronta el problema de l’autoritarisme i les ànsies de llibertat, des d’una perspectiva intel·lectual i simbòlica.