Cursa d’orientació amb la taula BIB

Reporters: Maria Gomila i Pau Colomé. 4t ESO.

Un plàtan, un globus vermell, un preservatiu… Però vist des d’un altre punt de vista una dieta saludable al mercat de l’Abaceria, un taller de sexologia a l’Espai Jove La Fontana, una xerrada sobre la confiança en el centre Cívic la Sedeta, una visita al CAP Pare Claret i un gran recorregut pels carrerons del nostre barri.

El passat dijous 5 d’octubre els alumnes de 4t ESO de l’Institut Vila de Gràcia i de l’Institut La Sedeta vam participar conjuntament en una cursa d’orientació de la TaulaBIB (Taula Benestar i Barri) pel districte de la Vila de Gràcia – Camp d’en Grassot.

Quin és l’objectiu principal de la cursa d’orientació de la TaulaBIB? Bàsicament, és un programa comunitari per estudiants de secundària que té com a propòsit informar sobre temes com la salut mental, la sexualitat i l’afectivitat, l’autoconeixement… On l’alumnat adquireix coneixements actius de salut a través d’activitats lúdic-formatives.