Bonjour! Bonne nuit! Segon dia a França [4t ESO]

Bonjour!!!

Ens despertem a França. Mentre alguns esmorzem, altres anem a una boulangerie a comprar-nos el dinar.

Comencem el dia amb la visita al castell de Carcassonne, que fem en petits grups, cadascun escollint el seu itinerari.

En acabar, tornem cap a l’autocar i ens dirigim a la fàbrica de l’Airbus. Allà hem vist com construeixen un avió de dos pisos i ens expliquen, entre d’altres coses, que hi ha avions que tenen habitacions, saló, bar… Al final, ens han ensenyat un avió militar per dins.

Després hem anat a Toulouse, on en grups de quatre o més, perquè mai ningú es quedi sol, hem visitat el casc antic.

De tornada, el xofer ens ha deixat al restaurant per sopar. Ja a l’hotel, hem anat directament “a dormir” perquè demà ens hem de llevar d’hora.

Bonne nuit!!

Alumnat de 4t d’ESO