Avui amb pluja, però contents

Avui és el 3r i penúltim dia del viatge. Ens hem aixecat a les 7:00h, i hem anat a les Grottes de Labouïche. Allà ens hem dividit en grups d’onze persones per poder pujar a les barques. Hem vist estalactites, estalagmites, columnes, sifons, gours i fins i tot un salt d’aigua. Ha estat molt interessant, però l’elevat nivell d’aigua no ens ha permès fer tot el recorregut de la cova. Més tard, hem anat al petit poble de Mirepoix. Hem descobert els seus carrers i la seva preciosa plaça.

La pluja fa que canviem els plans que teníem. Enlloc de pujar pel camí fangós que ens porta al Castell de Montsegúr, decidim passejar amb llum de dia per Carcassone… Això ens permet fer les últimes compres. Sopem, i tornem a l’hotel per preparar les maletes. Demà ens posarem en marxa a les 6:30h!!

Alumnat de 4t d’ESO