Primer juga a rugbi a la Teixonera

Ahir, l’alumnat de primer va participar en una activitat esportiva al club de rugbi de la Teixonera. Van formar equips i van poder realitzar partidets. Hi va haver molts nois i noies que s’hi van interessar i que voldrien apuntar-se al club!

Prèviament, els entrenadors i monitors del club havien visitat l’institut i havien realitzat amb els nois i noies tècniques de placatge, melées i altres activitats amb el fi d’apropar-los l’esport.

Ha estat una experiència divertidíssima i que ha cohesionat encara més l’alumnat de primer.