Visita al Centre de Medicina Regenerativa

El passat dimecres 13/11/2019 els alumnes de 1r de batxillerat A vàrem fer una visita al Centre de Medicina Regenerativa (CRM) organitzada per tutoria.

En  primer lloc ens varen fer una breu xerrada sobre la feina que fan allà, els diferents perfils professionals que hi treballen en aquest centre de recerca i les empreses que hi ha implicades. Ens van informar sobre les diferents opcions que podem escollir per poder arribar a treballar en un lloc com aquest i  sobretot ens van deixar molt clar que amb esforç tot es pot aconseguir!

A continuació ens varem dividir en grups i vàrem fer una petita visita guiada per les instal·lacions, on ens van ensenyar els  diferents laboratoris i aparells que fan servir per fer la seva feina.

Finalment ens varem tornar a reunir per comentar com havia anat la visita i donar la nostra opinió, que es pot resumir en: una sortida molt entretinguda, educativa i enriquidora.

Iñaki Luque (1r BTXA)